Izdelek lahko vrnete v 30 dneh – brez vprašanj!

Dostava 4,00 € - Brezplačna nad 49,00 € - Poglej možnosti dostave

Dostava 4,00 € - Brezplačna nad 49,00 € - Poglej možnosti dostave

Kupite kopalke | Prejmite brezplačna sončna očala

Kupite kopalke | Prejmite brezplačna sončna očala

Vsakdo ima svojo zgodbo

Želimo pomagati vsakemu moškemu, da jo pove.

Vizija

Moški dodatki niso namenjeni le posebnim priložnostim in niso rezervirani za določeno skupino moških. Ni pomembno, ali gre za trike ali ali izgledate dobro. Gre za pripovedovanje vaše zgodbe in izražanje tega, kar vas dela edinstvene. Eden od načinov, kako to storiti, je prek manjših stvari, ki jih nosite – dodatkov.

Trendhim oblikuje kakovostne moške dodatke, ki so modni in dostopni. Trenutno imamo 13 blagovnih znamk v našem portfelju, ki lansirajo več kolekcij na leto in vedno bolj razširjen arzenal artiklov za pomoč pri optimalni uporabi vašega naročila.

Naše vrednote

Želiš delati pri Trendhimu?

Raziščite naša prosta delovna mesta in nas bolje spoznajte tako, da preberete naš Atlas.

1 Vsakdo ima svojo zgodbo2 Zgodba o trendhimu2.1 20072.2 2008 - 20142.3 20152.4 20162.5 2017 - 20182.6 20192.7 20202.8 20212.9 20222.10 20232.11 20242.12 2025

Zgodba o Trendhimu

Ste že imeli enega tistih dni? Dan, ko se igraš lov z gumbom za dremež in ideja o še nekaj minutah spanja postane povsem resnična? Ja, mi tudi.

Odločitve, ki jih sprejemamo, oblikujejo našo zgodbo.

Ne moremo vam pomagati pri odločitvi, kako dolgo boste spali, lahko pa vam pomagamo pripovedovati vašo zgodbo z izdelki, ki jih ne boste našli nikjer drugje. Oblikovani na Danskem, pod okriljem 13 edinstvenih hišnih blagovnih znamk, imajo naši izdelki vsak svojo zgodbo – in vsak doda nekaj posebnega tudi vaši.

Katero boste izbrali?

Katero zgodbo boste povedali?

Preberite, kako je Trendhim prišel do sem – od zibelke do danes – kolikor se tega še spomnimo.

2007

Vse dobre zgodbe se začnejo na začetku … ampak ne ob 4. uri zjutraj.

Trendhim je bil ustanovljen konec leta 2007 s Sebastianom in z mano (Mikkelom). Imela sva 18 let in zaključevala zadnje leto srednje šole. Bila sva mlada, polna energije, odločena, da ustanoviva svoje podjetje … in dovolj naivna, da sva se tega dejansko lotila.

Pomenila sva si 2 ideji – dostavo kruha na dom ob koncu tedna in spletno trgovino z dodatki in nakitom za moške.

Veš, kako pravijo, da morajo podjetniki narediti vse, kar je potrebno, da uspejo? No, kolikor bi se rada strinjala, sva hitro ugotovila, da vstajanje ob 4. uri zjutraj za dostavo kruha ni ravno najin slog.

In to je bilo to! Jutranji kruh je doživel hiter konec in iz žarečih ostankov zgodnjega vstajanja … je zrasel Trendhim.

2008 - 2014

Še več ali nič

Vložili smo vse – ne le denar, temveč tudi čas, odnose in naše družabno življenje – v podjetje. 16-urni delovni dnevi, 7 dni na teden, 2 leti. Brez dopustov ali praznikov. To je bila prava definicija trdega dela.

Preselili smo se iz stanovanja, ki smo si ga delili, v hišo, dovolj veliko, da je sprejela tako nas kot podjetje. A že manj kot leto dni kasneje smo morali Trendhim preseliti v pravo skladišče.

Spletna stran Trendhim v letih 2008/2009. Kar dajte. Smejte se.

Ob koncu leta 2009 je bil Trendhim dovolj donosen, da smo si lahko začeli izplačevati plače za polni delovni čas. Do takrat smo opravljali priložnostna fizična dela in vezali cvetje, da smo si lahko privoščili hrano. Potrebna je bila velika strast, da si delal občasno, da bi si zagotovil redno delo.

Leta 2012 smo se odločili, da je čas, da začnemo oblikovati lastne izdelke. Tako se je rodila naša prva blagovna znamka – Lucleon.

Do konca leta 2014 je Trendhim stabilno in zdravo rasel, zato je bilo povsem naravno, da smo se razširili še v Norveško, Švedsko, Finsko in Nizozemsko.

In... začeli smo zaposlovati prve ljudi za pakiranje naročil. Zdaj pa to je uspeh!

2015

Nepozabna izkušnja

Karina in Kristof, stažista, sta se pridružila ekipi, zaloge so se povečale in skladišče je postalo tako natrpano, da si moral hoditi postrani, da si lahko pobral in pakiral naročila.

Ko se je skladišče spremenilo v labirint enosmernih ulic, smo sklicali ekipni sestanek. Ure premišljevanja so privedle do življenjsko pomembne odločitve, da se poslovimo od naše ljubljene hiše … in se preselimo čez cesto.

Nas pet – Sebastian, Karen, Karina, Mikkel in Martin. Kristofa, žal, ni na sliki.

Preselili smo se v naše novo središče – s prostorom za dirke z gokarti, namizni tenis in velike ideje.

Časi "bachelor pada" in spanja v dnevni sobi so uradno za nami.

In pomislili bi: »V redu. Zdaj pa postanejo profesionalci, kajne?« No... ne čisto tako.

Ena naših temeljnih vrednot je Hakuna Matata (kako čudovita fraza!) – in to je nekaj, kar pri Trendhimu nosimo blizu srca. Že dolgo nazaj smo se odločili, da ne želimo postati »profesionalci« samo zaradi videza profesionalnosti.

Želimo komunicirati s svojimi strankami na preprost in pristen način. Želimo, da so naši zaposleni del ekipe – ne številke. Želimo se nenehno razvijati kot ljudje in kot podjetje. To je več kot le biti »profesionalen«.

Vsaka zgodba je drugačna. Nismo fantje, ki bi želeli zapadati v šablone. Zakaj bi to želeli za kogarkoli drugega?

2016

No, to se je pa hitro stopnjevalo

Aaah, 2016.

Začnimo ob koncu februarja, ko smo se razširili v 11 novih držav in zaposlili 43 prevajalcev. Odprtje toliko novih trgov je pomenilo, da je bilo treba vseh 3.000 izdelkov in celo spletno mesto prevesti v 8 različnih jezikov! Ni bil enostaven podvig. Ampak kaj je zabavnega pri enostavnem?

Oh, in postavili smo si cilj, da število unikatnih izdelkov povečamo s 3.000 na 5.000 do konca leta. Konec koncev – imeli smo prostor v skladišču, ki ga je bilo treba zapolniti.

2017 - 2018

Teci, Gazela, Teci

Tudi če se je na Črni petek strežnik sesedel, to ni uspelo pokvariti našega uspeha novembra ’18 … čeprav je resno poskušal. Na srečo smo znali iztisniti limone in vseeno poslati izdelke pravočasno. In prejeli smo še nekaj nacionalne medijske pozornosti. Sebastian je bil zvezda dneva!

Odprli smo 12 novih držav v letih 2017/2018, vključno z Avstralijo, Singapurjem, Kanado, Novo Zelandijo in ZDA, kar nas je pripeljalo do 28 aktivnih trgov. To pomeni veliko novih zgodb, ki jih je mogoče povedati.

Odlomek in poenostavitev našega DNK blagovne znamke in identitete sta bila velik del našega osredotočanja v teh letih, postali pa smo 10. najhitreje rastoče podjetje na Danskem leta 2017 – »gazela podjetje«.

Ne vemo, kako to počnejo prave gazele … ampak za nas je to kombinacija odlične ekipe in vere v kakovostne izdelke, ki nas ohranja v gibanju. In veseli smo, da v Horsensu ni nobenih gepardov.

2019

Več zgodb imamo za povedati

Odločeni smo postati osrednja destinacija za stilsko ozaveščene moške in darilodajalce, ki cenijo trajnost. Da bi to dosegli, želimo imeti čim večji nadzor nad celotno potjo izdelka – od oblikovanja do dostave.

Naša ekipa notranjih oblikovalcev je hitro rasla, skupaj z našo kolekcijo. Se spomnite tiste hišne blagovne znamke, ki smo jo ustvarili leta 2012? Danes jih imamo že 13 – s skupno več kot 1.600 izdelki, ki so na voljo izključno pri Trendhimu.

Obkroženi s 50 pridnimi, skrbnimi, odgovornimi in izjemno pametnimi ljudmi je energija v pisarni naravnost otipljiva. Prišel je trenutek, ko vseh preprosto ne moremo več spraviti na eno fotografijo – zato uživajte v tem GIF-u, na katerem nas je 26.

Toliko novih izdelkov in sodelavcev nam je prineslo tudi nekaj izzivov pri rasti. Skladišče, v katerega smo se preselili leta 2015, je hitro postalo premajhno, zato smo se preselili v prostor s 3.000 m² – z dovolj prostora za rast.

2020

Dobra storitev = dobro poslovanje

Naša osredotočenost na skrb za stranke se je obrestovala. Ker je zaprtje privedlo do večjega števila spletnih nakupovalcev in več ljudi delilo svoje izkušnje na družbenih omrežjih, se je govor o Trendhimu razširil kot požar – večinoma v pozitivnem smislu.

Ustni marketing je še dodatno spodbudil našo rast. To nam je omogočilo, da smo zaposlili več ljudi, oblikovali več izdelkov in naročili večje količine, kar je znižalo skupne stroške. Zaradi tega so naši dodatki ostali dostopni, hkrati pa smo občutno izboljšali njihovo kakovost in raznolikost.

Leto 2020 je bilo težko iz mnogih razlogov, a zanj smo se odločili gledati kot na priložnost za spremembe na bolje. Vedno smo se zavedali svoje odgovornosti do okolja in družbe kot celote – vendar je ravno to leto zaznamovalo začetek nekaterih naših najbolj ambicioznih projektov trajnosti doslej.

2021

V redu, to postaja smešno

Tisto 3.000 m² veliko skladišče, v katerega smo se preselili leta 2019. Veš… tisto z »dovolj prostora za rast.« Ja, prerastli smo ga. In to še ni bilo vse – naš sistem za upravljanje skladišča preprosto ni več zmogel obvladovati števila naročil, ki smo jih prejemali vsak dan.

Zato smo zbrali ekipo in v enem samem vikendu preselili celotno skladišče – vseh 650.000+ posameznih izdelkov! Danes delujemo iz 5.500 m² velikega skladišča, ki stoji na 3,3 hektarjih površine. Če bomo potrebovali več prostora? Ga bomo preprosto zgradili. Ker zdaj tako delamo.

In naš novi sistem za upravljanje skladišča? Deluje kot dobro naoljen stroj.

Kljub pandemiji in globalnim težavam z dobavno verigo, ki so jo spremljale, nam je uspelo zasnovati, prototipirati in izpopolniti več kot 1.000 ekskluzivnih izdelkov ter povečati število zaposlenih na več kot 100 izjemnih sodelavcev – od katerih mnogi na spodnji sliki izražajo svoje navdušenje.

V tem letu smo hitro rasli in to rast strateško izkoristili. Več naročil z večjim volumnom pomeni nižje stroške proizvodnje, vendar smo namesto znižanja cen raje dvignili kakovost. Čez leto 2021 smo izboljšali nekatere naše najbolj priljubljene artikle in s tem bomo nadaljevali tudi v bližnji prihodnosti – poleg tega pa bomo vsak teden dodajali nove fantastične kose v kolekcijo.

Učiti se pomeni živeti, izboljšati se pa pomeni napredovati.

2022

Osredotočite se na storitve

Naša najbolj prodajana ura doslej je bila Dante. Leta 2022 smo sprejeli veliko tveganje in jo popolnoma prenovili – na podlagi povratnih informacij naših strank.

Oglejte si Dante II.

Investirali smo v povsem nov UV-tiskalnik, s katerim lahko izdelamo po meri tiskane hrbtne dele za ure. To pomeni, da zdaj lahko vtisnemo besedilo v usnje, graviramo kovino z laserjem in tiskamo slike na zadnjo stran ur.

Radi delamo stvari osebne.

Naša nova pisarna je morala izgledati kot dom – ne le kot najet prostor. Vsaka ekipa je imela priložnost, da okrasi svoj prostor, zdaj pa celotna pisarna deluje kot priljubljeno zbirališče. Prav tako smo odprli svojo lastno telovadnico! Kolesa za pisalne mize, hodilne ploščadi in telovadnica … nimamo izgovora, da ne bi ostali v formi.

Če ne bi bilo vsega tistega peciva.

2023

Toliko... veliko... izdelkov...

Ne samo, da smo tistega leta postavili nov rekord z več kot 2000 izdelki na spletu, ampak smo v našo ponudbo dodali tudi več kategorij. Bokserice in nogavice v različnih oblikah, materialih in barvah; ločeno kategorijo za darilne škatle in veliko uhanov za prebadanje.

Za praznovanje si je nekaj fantov v pisarni prebodlo ušesa.

Prav tako smo k naši ponudbi dodali novo blagovno znamko – Otsu, našo blagovno znamko z uličnim slogom. Na področju delovanja smo močno investirali v nov sortirnik, ki lahko obdela več kot 2000 paketov na uro z 99,9 % natančnostjo.

In še en skromen mejnik: dosegli smo povprečno oceno 4,7 na Trustpilot na več kot 28 trgih, z najnižjo oceno 4,5 na vsakem.

2024

Raketa v prihodnost

Začeli smo leto z novo, posodobljeno Atlas. Atlas je vodnik o naši podjetniški kulturi, komunikaciji in hišnih blagovnih znamkah.

Zanimajo vas možnosti dela pri Trendhim? Oglejte si...

Naš novi razvrščevalnik se je izkazal za izjemno koristnega med našo valentinovo kampanjo. Dostavili smo 43.114 paketov, naši novi darilni škatli pa sta bili velik hit!

2025

Nadaljevanje